fredag 27 oktober 2017

Helgfrågan v.43

Äntligen helg igen! Jag älskar verkligen mitt nya jobb, men min kropp saknar verkligen sovmorgon! Att gå upp kl 5.45 varje morgon är inget som jag är van vid direkt. Men ikväll blir det Thor: Ragnarök på bio och slappande i helgen!



Veckans helgfråga från Mia är:
Läser du böcker på något annat språk än svenska?
Japp, Engelska. Ibland så dyker det upp lite engelska böcker här på bloggen. Efter mitt år i USA så känner jag att det inte är någon speciell ansträngning och jag läser de engelska böckerna ungefär i samma takt som de svenska.

Och bonusfrågan är:
Hur många böcker tror du att du hinner läsa tills du svarar på Helgfrågan nästa vecka?
Jag tror att jag kommer hinna läsa 2 böcker tills nästa vecka. Så, upp till bevis nu då. hihi Jag kan ju alltid ta och välja lite kortare böcker med flit!




2 kommentarer: