lördag 4 november 2017

Bokmyra

I mitten av Augusti blev jag kontaktad av Bokmyran och blev tillfrågad om jag ville vara testprenumerant på deras tjänst. Bokmyran är en webb-tv tjänst där man som prenumerant får ett program i månaden kan innehålla ex Ellens bokprat, Martins boktips, en intervju, ett reportage och månadens novell.


Nu har jag kollat på programmen för aug, sep och okt och känner mig redo att skriva lite om det.

Det är bra och professionella inspelade videosnuttar på mellan 5-20 minuter. De blandar lättsamma pratstunder med seriösa samtal. Min favorit har blivit Martins boktips för unga, då jag läser ganska mycket ungdomsböcker.

Jag tycker att iden är väldigt intressant och jag gillar att sitta och kolla på de små filmklippen, en mycket bra ide.

Kolla in deras hemsida, bokmyran.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar