lördag 2 december 2017

Bästa i november och ser fram emot i december

Från en väldigt bra läsmånad så kom november och slog mig i huvudet med en stekpanna, eller något i den stilen! 4 böcker blev det den här månaden, varav 2st var ljudböcker.

Den bästa var Sköldpaddor hela vägen ner av John Green! En väldigt bra bok och jag tycker att den förtjänar hypen som den har fått.

Just nu läser jag Livsblod av Gena Showalter, men jag ser också fram emot Grimm och Grimm darker. Två novellsamlingar som jag hoppas att jag hinner läsa innan jul!



Vad ser du fram emot den här månaden? Kanske någon riktigt julig bok?


2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt ingen julig bok att läsa i december! Men jag ser fram emot En piga bland pigor väldigt mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag aldrig hört talas om. Googlade fram den lite snabbt nu och tycker den verkar intressant. Dock är det nog inget som jag själv skulle läsa :) Men kanske se på filmen :)

      Radera